2012...?

 2013.02.08. 21:22

Már vagy egy éve nem írtam, de nem tűntem el. Közben államvizsgáztam, nyelvvizsgáztam, munkát kerestem és találtam és futottam tovább :)

Egy évig teszteltem a Pegasus 27-et, és azt kell mondjam, nagyon elégedett vagyok vele. Nagyon kényelmes és a csillapítása is megfelelő. Alapvetően terepre tervezték a talpát és a sarokcsillapítást. Sajnos felénk, hacsak nem mezőn futok, kevés lehetőség olyan talajon futni, ami nem terheli annyira a sarkat és a térdet, mint a beton. Emiatt kénytelen voltam nagyrészt aszfalton futni. A legnagyobb táv, amit sikerült lefutnom ezzel a cipővel, 11,4 km. Egy éve nagyon büszke voltam magamra, mikor lefutottam az első 5 kilométeremet.

2012_1_1360353446.PNG

2012_2_1360353454.png

Ahogy az előtt sem, most sem hittem volna, hogy több, mint 10 km-t le tudok futni megállás nélkül.

Minden edző, vagy tapasztaltabb futó azt mondja, hogy csak fokozatosan szabad növelni a távot, főleg az sérülések elkerülése miatt. Na ez az, ami nálam kimaradt…Ez azt jelenti, hogy nyár végén egyszer futottam kb 5 km-t, majd rá egy hónap kihagyással sikerült 10-et.

Ti ne is próbálkozzatok ezzel!

Nekem is úgy sikerült, hogy nem egyedül mentem futni, hanem egy edzettebb társsal. Persze nem is gondoltam, hogy ő távját futom, de legalább arra rávettem magam, hogy azt az időt, amit ő, végigfussam. Valahogy cikinek éreztem volna, ha fél óra után megállok, ő meg még fut egy órát…Ezért másfél órát végigfutottam, én 11 km-t, ő 14-et. Újabb motiváció, ha érzed, hogy valaki a nyomodban van :)

figyelmetlen futót kutya kerget.jpg

Télen kicsit ritkábban futottam és kevesebbet (heti 2x 3-4 km), de sikerült hóban, esőben, fagyban futni. Nem is volt rossz. Kifejezetten tetszett a frissen leesett hóban futni, nagyon szuper volt, de ennek ellenére nagyon várom a tavaszt, hogy újra világosban és napsütésben mozoghassak.

Vettem új cipőt, Pegasus 29…fő a változatosság:) . Ezt már betonra tervezték.

524981-006-nike-air-pegasus29-damen-laufschuhe_1_5.jpgNike-Air-Pegasus-29-Kleine160M228dchen-M228dchen-Laufschuh-525376_003_B.jpg

 Első futásom nagyon jó volt benn, bár csak rövid 4 km-re próbáltam ki, de eddig tökéletes. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://futasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr275070140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása