Leendő cipőm

 2011.12.08. 09:49

Ma összeszámoltam az eddigi futásaimat, november 14-től futottam 46 km-t :) Ez 14 futást jelent. Futhattam volna többet is, ha nem lettek volna azok a lusta napok, meg azok amikor felöltöztem futóruhába és egy pillanat alatt eldöntöttem, hogy most akkor mégse tudok, majd holnap többet :) Azért ez szerintem jobb teljesítmény, ahhoz képest, hogy eddigi próbálkozásaimnál max 1km-t futottam alkalmanként és 1 hét után meguntam.

Karácsonyra meglepem magam egy jó futócipővel. Sokat válogattam, mire eldöntöttem, nekem milyen kell. Kicsit ragaszkodtam a Nike márkához, nemcsak azért, mert a Sportbandhez tartozó sensort bele tudom tenni, hanem mert nagyon jókat olvastam a Nike futócipőiről. Folyamatosan fejlesztenek, nagy a választék és minőségi cipőket árulnak. Mivel nagyrészt aszfalton futok, olyan cipőre volt szükségem, aminek jó a csillapítása, nem fáj benne a bokám és a térdem. Szóba jött a Nike+ Vomero, Alaris, Span, Pegasus 27+, meg persze csorgattam a nyálam ezeknél sokkal drágább cipőkre is, de rájöttem, hogy az én futóamatőrségemhez ez a kategória bőven jó. Végül a Pegasus 27+ mellett döntöttem, sok tesztben dícsérték ezt a cipőt, tökéletes csillapításról, stabilitásról és kényelemről olvastam. Sokan félmaratont és maratont is futottak ezzel a cipővel. A tesztek meggyőztek, hogy nem rossz döntés ilyen cipőt venni.

Magyarországon nagyon drágák ezek a cipők, a Pegasus 30ezer ft körül van, annyit azért cipőért nem adnék ki, sőt még 20ezret sem. Néhány hónapja elkezdtünk rendelgetni egy angol oldalról (www.sportsdirect.com) , ahol jóval olcsóbbak a márkás cuccok mint itthon, akár fele annyiért megvehetjük ugyanazokat a ruhákat. A szállítási költség necces egy kicsit, Magyarországra 15 font, nagyjából 5ezer Ft, de 3-an 4-en szoktunk rendelni és így eloszlik a költség, így már megéri. Szóval ezen az oldalon nézegettem futócipőt és meglepő módon nagyon olcsók, a Pegasus+ 27 42 fontba kerül, ami 15ezer Ft, fele az itthoni árnak. Netes vásárlásnak csak egy hátránya van, nem lehet felpróbálni a cipőt/ruhát. Ezt is megoldottam a cipőnél, bementem egy Hervisbe és felpróbáltam ott a saját méretemben. Holnap rendelem meg a cipőt :) Eddig 3-4 nap alatt ideért, tehát ha szerencsém van jövő csütörtökön már abba futhatok :) Újabb motiváló erő lesz az újdonsült cipőm:)

Az élményeimet majd megosztom:)

Addig is jó futást!:)

"Bárki, aki fut, megelőzi azt, aki gyalogol és bárki, aki gyalogol, megelőzi azt, aki üldögél." Tom Bunk


 

A bejegyzés trackback címe:

https://futasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr363447494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása